Direktlänk till inlägg 5 februari 2006

Bröllopsdag...

Av Myrmamman - 5 februari 2006 15:40

..är det för maken och mig idag.

Vi firar med att flytta*ler* Igår lämnade jag av barnen hos farföräldrarna och så åkte vi runt och kollade efter en soffa och köksbord. Det verkar stört omöjligt att hitta något som är snyggt, och då undrar man är det vi som har dålig smak eller är vi bara ur fas med modet?

Så efter det körde vi ut ett par kartonger till huset, jag har tömt alla skåp i köket, skafferiet och ska ta itu med badrumsskåpet. Vi behåller det nödvändiga hemma eftersom det bara är en vecka kvar i lägenheten. Möblerna kan vi inte flytta ännu eftersom det blev förskjutet en vecka med visningen. Vi skulle haft den idag, men av nån anledning lade mäklaren den nästa söndag och måndag. Varför vet jag inte, hon kanske missuppfattade det vi sa till henne. En del möbler kan vi flytta iväg, så det blir bara ett tomt skal här sas.


På slutbesiktningen i tisdags gick det bra, så nu har vi nycklarna i vår hand. Det känns skönt att ha rymligt omkring sig. När jag ställde i kökssakerna slogs jag av hur mycket utrymme det finns. Det ekar i mina skåp*ler*


Dessa två bilder visar vår braskamin som är i vardagsrummet samt en del av köket.



 
 
Ingen bild

Maria

28 augusti 2007 10:51

Tjusigt!
:-)

 
Ingen bild

Annelie

28 augusti 2007 10:51

Grattis i efterskott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myrmamman - 19 april 2008 17:27

Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det.   De två kurserna jag läst är avklarade. En av dem har jag fått G på, den andra vet jag inte riktigt ännu. Den examinationen skulle bli hemskickad sades det, så där får jag vänta lite...

Av Myrmamman - 15 mars 2008 10:00

på bloggen nu. Jag ska kasta mig in i skrivandets värld i ett par månader, och då hinner jag inte med så mycket mer. ...

Av Myrmamman - 10 mars 2008 17:23

Den skola jag gör min praktik på behöver rensa ut lite, så vaktisarna kom upp i lärarrummet med hur många pärmar som helst som vi fick ta. Jag grabbade åt mig nio stycken, som nu pryder sin plats på golvet här hemma.   Håller på att samla på mig mate...

Av Myrmamman - 9 mars 2008 17:56

och kika på en lägenhet som en väninna eventuellt ska köpa(här i Stockholm gäller det att vinna budgivningen först), men J dök upp här precis innan för våldgästning, så jag hann inte med det. Har kikat på hennes blogg nu, och är uppdaterad om vad som...

Av Myrmamman - 8 mars 2008 15:25

kläder åt maken, han fick fyra skjortor och två par byxor. Sen slängde jag in mig på systemet och köpte ett par öl(stout till mig), i kassan fick jag visa legitimation..... Det är nu andra gången jag fått göra det i samma butik, dock inte samma perso...

Ovido - Quiz & Flashcards