Direktlänk till inlägg 8 februari 2006

Rätt intressant att..

Av Myrmamman - 8 februari 2006 21:04

.göra VFU i en förskoleklass. Förra terminen tillbringade jag 10 dagar på en förskola, och nu är det fem dagar i en förskoleklass och fem dagar i en andraklass på samma skola. Sen har jag tre veckors VFU sammanhängande där jag antingen är i förskoleklassen eller tvåan. Har kommit på att jag kommer att inrikta mig på något av dem eller bägge delarna. Förskolan har halkat ner ett snäpp. Eleverna i andraklassen har jag redan träffat då de är på fritidshemmet beläget i samma lokaler som förskoleklassen.

Har egentligen mycket mer att skriva om, men maken vill se LOST och barnen tjatar om allt från sängarna, så jag får ha "jour"

 
 
Ingen bild

Maria

28 augusti 2007 10:50

På tal om något helt annat... så tänkte jag på din dotter idag när sonen bestämdes sig för att se ut som nyrakade pappa i håret. Nu ser han ut som vi hämtat honom på ett ryskt barnhem men pappa är glad *mutter*

Farstamannen hade tydligen varit inne och kollat på ditt hus sa han i fredags, han undrade om ni flyttat än.

Festen i går var bra men det blev för mycket vin för en ovan drinkare... Lyset i depån var starkt i morse *s*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myrmamman - 19 april 2008 17:27

Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det.   De två kurserna jag läst är avklarade. En av dem har jag fått G på, den andra vet jag inte riktigt ännu. Den examinationen skulle bli hemskickad sades det, så där får jag vänta lite...

Av Myrmamman - 15 mars 2008 10:00

på bloggen nu. Jag ska kasta mig in i skrivandets värld i ett par månader, och då hinner jag inte med så mycket mer. ...

Av Myrmamman - 10 mars 2008 17:23

Den skola jag gör min praktik på behöver rensa ut lite, så vaktisarna kom upp i lärarrummet med hur många pärmar som helst som vi fick ta. Jag grabbade åt mig nio stycken, som nu pryder sin plats på golvet här hemma.   Håller på att samla på mig mate...

Av Myrmamman - 9 mars 2008 17:56

och kika på en lägenhet som en väninna eventuellt ska köpa(här i Stockholm gäller det att vinna budgivningen först), men J dök upp här precis innan för våldgästning, så jag hann inte med det. Har kikat på hennes blogg nu, och är uppdaterad om vad som...

Av Myrmamman - 8 mars 2008 15:25

kläder åt maken, han fick fyra skjortor och två par byxor. Sen slängde jag in mig på systemet och köpte ett par öl(stout till mig), i kassan fick jag visa legitimation..... Det är nu andra gången jag fått göra det i samma butik, dock inte samma perso...

Ovido - Quiz & Flashcards