Alla inlägg den 25 oktober 2006

Av Myrmamman - 25 oktober 2006 13:35

Skrivet:   25 oktober kl. 11:36

..eftersom vi rev av vårt temaarbete redan i måndags och slapp lägga två dagar på det.

I går åkte jag hit med en kompis och kikade lite. Hon gjorde ett riktigt kap, fick tag på två par J.Lindebergs jeans för summan av ett par. Inne i stan är de ännu dyrare, så att J kunde känna sig nöjd förstår jag. Själv blev det en kjol, en kofta och två par strumbyxor till S och en mössa till F från P.o.P, samt två skjortor till maken.

Just nu tar jag paus i städandet hemma, men sen ska jag fixa klart det och åka och storhandla samt slinka ner till vårt köpcentrum och köpa byxor till maken.

Av Myrmamman - 25 oktober 2006 13:33

Skrivet:   25 oktober kl. 11:17

Inom mig bor det en liten "grön dam"*ler* Gjorde ett test jag hittade hos Peter och fick detta fina resultat. Egentligen skulle jag haft en bild här, men jag vet inte hur jag får in den*buhähähä*


***Your Inner European is Irish!***


Sprited and boisterous!
You drink everyone under the table.


Who's Your Inner European?
http://www.blogthings.com/whosyourinnereuropeanquiz/

Ovido - Quiz & Flashcards