Alla inlägg den 3 maj 2006

Av Myrmamman - 3 maj 2006 12:30

Skrivet:   3 maj kl. 12:30

..i sonens klass blev det idag. Jag följde med den gruppen som går och simmar på onsdagar(där F är med). En förälder har följt med under våren, och nu är det bara tre gånger kvar. Hade jätteskoj, ett bra tillfälle att lära känna klasskamraterna lite och få namnen att fastna. Jag kan namnen bättre på de barn som går i den klassen där jag har min praktik, men inte de i klassen där F går, skrämmande egentligen.

Nu har iallafall en del namn fastnat, och imorgon ska de på konsert här så då ska jag också följa med dem. Frågade F om det gick bra, och han tyckte det skulle vara kul. Jag åt till och med lunch med dem i skolan när vi kom tillbaks och har nu sett läraren de kommer att få i höst.

I övrigt är allt lugnt här hemma, F somnade direkt efter träningen igår. Pollensäsongen har startat, och den kommer bli horribel för honom. S har visat tendenser på att vara drabbad, så det blir en rolig månad här med både barn och make som snörvlar, är trötta och mår pyton...

Ovido - Quiz & Flashcards