Alla inlägg under april 2008

Av Myrmamman - 19 april 2008 17:27

Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det.


De två kurserna jag läst är avklarade. En av dem har jag fått G på, den andra vet jag inte riktigt ännu. Den examinationen skulle bli hemskickad sades det, så där får jag vänta lite.


C-uppsatsen är i full gång, min uppsatskompis och jag har fått klartecken från de skolor vi vill göra vår undersökning på, så nästa vecka ska enkäterna delas ut, litteraturen blir läst, och jag styr lite över min tid själv. Rätt skönt måste jag säga.


S ska börja spela fotboll, om man har en storebror som spelar så lockar det väldigt mycket, vi har fått ihop ett flicklag i den lokala klubben, så nästa vecka börjar träningarna. F har varit  igång med sitt lag ett par veckor, det är även en övernattning med scouterna i antågande, plus ett sommarläger.


Själv så tar jag mina promenader efter lämning, gör det som ska göras under dagen, och så är det dags för hämtning. Ett riktigt småbarnsliv mao.


Övervåningen är snart färdigtapetserad, maken håller på med allrummet nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards