Direktlänk till inlägg 28 maj 2006

Dagen efter kvällen före..

Av Myrmamman - 28 maj 2006 15:54

..är det här.

Först åkte jag på kalas med barnen vid Barnadiset i Högdalen, sen åkte jag in till Gamla stan där Marias födelsedagsfirande gick av stapeln. Barnen tillbringade kvällemn med sin far som även fick vara barnvakt åt en kompis son eftersom hon skulle på date.

Nåväl, jag hade kanonkul, åt gott, drack gott, hade trevligt sällskap och fick vara med om både det ena och det andra*ler* Det krävs mer för att jag ska bli chockad, men det är alltid intressant att lära känna nya sidor hos människor man gillar och få det bekräftat att det inte förändrar uppfattningen ett enda dugg.

Jag lyckades prata en hel del med en gammal bekantskap(kompis) som jag inte träffat på många år, väldigt trevligt.

Tog mig hemåt vid 23.15 med en taxifärd till "landet" där maken väntade med hamburgare(fyllemat). Barnen sov, och snart gjorde även jag det. Sovmorgon till 10 för mig idag, och sen är det full spruta igen. Ingen bakfylla(tack och lov)

 
 
Ingen bild

Maria

3 augusti 2007 23:37

Det lät det *s*

Hamburgare... Åh, det är precis sånt man vill ha när man kommer hem. Maken ringde när jag höll på ta av mig bootsen och sa att han skulle vara hemma om 10 minuter, när han kom hem snarkade jag redan. Trött! :-)
Han har skrattat gott när jag berättat om kvällen ;-)

 
Ingen bild

Krillo

3 augusti 2007 23:38

Hejsan! Jag ville bara säga att jag har hittat din blogg nu... för det finns väl inte så många små myror som var just på det stället just den kvällen och såg allt det som sågs...:)

Men jag håller med dig, mycket ska till innan man blir rejält chockad.

Ha en nice dag!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myrmamman - 19 april 2008 17:27

Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det.   De två kurserna jag läst är avklarade. En av dem har jag fått G på, den andra vet jag inte riktigt ännu. Den examinationen skulle bli hemskickad sades det, så där får jag vänta lite...

Av Myrmamman - 15 mars 2008 10:00

på bloggen nu. Jag ska kasta mig in i skrivandets värld i ett par månader, och då hinner jag inte med så mycket mer. ...

Av Myrmamman - 10 mars 2008 17:23

Den skola jag gör min praktik på behöver rensa ut lite, så vaktisarna kom upp i lärarrummet med hur många pärmar som helst som vi fick ta. Jag grabbade åt mig nio stycken, som nu pryder sin plats på golvet här hemma.   Håller på att samla på mig mate...

Av Myrmamman - 9 mars 2008 17:56

och kika på en lägenhet som en väninna eventuellt ska köpa(här i Stockholm gäller det att vinna budgivningen först), men J dök upp här precis innan för våldgästning, så jag hann inte med det. Har kikat på hennes blogg nu, och är uppdaterad om vad som...

Av Myrmamman - 8 mars 2008 15:25

kläder åt maken, han fick fyra skjortor och två par byxor. Sen slängde jag in mig på systemet och köpte ett par öl(stout till mig), i kassan fick jag visa legitimation..... Det är nu andra gången jag fått göra det i samma butik, dock inte samma perso...

Ovido - Quiz & Flashcards