Alla inlägg under maj 2006

Av Myrmamman - 2 maj 2006 18:28

..examinationsuppgiften som jag filade på när Maria och son kom på besök. Visste redan att jag blivit godkänd, men nu pratade läraren lite om den med mig. Det var ett starkt G, hade jag fördjupat mig i litteraturen hade jag fått VG. Jag är nöjd med ett G eftersom jag trodde att det skulle bli komplettering för mig, hon sa att det var en lättläst text, bra skriven och med fyndiga kommentarer. Skriver jag så och fördjupar mig i litteraturen på nästa examination blir det VG. Något att sträva efter*ler*

Sen hade vi redovisning på moment tre, så nu är ytterligare fem poäng bärgade, endast ett moment kvar med tre veckors praktik. Jag längtar faktiskt efter att få träffa "mina" barn igen och se hur mycket de vuxit och utvecklats sen i mars. I 8-9 årsåldern händer så mycket.

Nu är det littersturstudier i tre dagar, skönt att kunna lägga upp dagarna som man vill.

Ovido - Quiz & Flashcards