Alla inlägg den 17 mars 2007

Av Myrmamman - 17 mars 2007 12:48

Middagen är..Skrivet:   17 mars kl. 22:05

..avklarad, Maria, make & son har begivit sig hemåt mot stora staden igen, och barnen gått och lagt sig.

Rotsaksgratängen blev lyckad, makens försök att göra en ny förrätt avnjöts av 3/4 av oss. Jag åt en gravlaxtoast istället eftersom skaldjur och jag inte kommer så bra överens. Maria och jag tog en promenad och tittade på det senaste huset i grannskapet, det är endast två hus till som ska komma innan alla står på plats.

Barnen åt "Mc Pappa", drack cola & åt glass och godis. Bilder komer att finnas hos Maria att beskåda*ler*

Av Myrmamman - 17 mars 2007 12:30

Fixar inför..Skrivet:   17 mars kl. 12:53

..eftermiddagen/kvällens besök av Maria med familj. Maken har förberett det mesta snart, och jag röjer av i huset så det går att komma fram och in*ler*.

Egentligen skulle jag ha kört S och hennes kompis Fr till dansen, men då Fr är sjuk ville inte S heller gå. Ibland är de roliga de små damerna.


Ovido - Quiz & Flashcards