Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Myrmamman - 19 mars 2007 17:18

Skrivet:   19 mars kl. 17:55

Vart försvann du?

Vi har haft jättefint väder ett tag nu, så när det blev lite kyligare i går var det inte kul, och idag har det snöat, haglat och regnat här*burr*.

Jag har roat mig med att få en påskrift av min handledare, så hon har kikat på vår gruppuppgift och godkänt den. Barnen i "min klass" överföll mig med kramar och glada tillrop. Det är en månad sen jag såg dem, och de har vuxit enormt mycket. De blir ju trots allt tio år under detta år, och ska börja i fjärde klass till hösten.

Sen svängdes det förbi denna affär på vägen hem. Det kom med några krokusar, påskliljor och vårliljor som numera pryder vår farstubro. Det ska vara vår nu, även om inte vädret och jag är överens!!

Nu kommer snart F hem från sin fotbollsträning, maten ska fixas så...

Ovido - Quiz & Flashcards