Alla inlägg den 21 november 2006

Av Myrmamman - 21 november 2006 13:42

Skrivet:   21 november kl. 16:36

..en hel del på min "to do" lista..

..skrivit klart alla portfolioflikar utom sexan

..tvättat

..lagt in all ren tvätt

..hämtat hem dottern från förskolan

..handlat

Kvar att göra är att vänta in glassbilen, hämta hem sonen från sin klasskompis senare ikväll, fixa pannkakor till dottern och mig, plocka iordning allt inför morgondagens friluftsdag(sonen) och alla andra göromål man har.

I morgon ska jag..

..skriva klart portfolion

..rensa ur garderoberna här ner och lägga in en hel del i dem på övervåningen

..städa barnens rum

..städa bänken i köket mellan frys och mikroskåpet

..städa runt databordet

Ja det finns en hel del att göra, nåt kanske jag börjar med redan ikväll beroendes på när maken kommer hem.

Av Myrmamman - 21 november 2006 13:41

Skrivet:   21 november kl. 15:03

..att ha varit på  Marias sida och hälsat på, så här är mitt horoskop för morgondagen

Tur
En mindre penningsumma eller en varuvinst tycks vänta på dig. Hälsa
Passa på att motionera och gör dig samtidigt fri från en gammal ovana du har. Du har osedvanligt mycket energi denna dag. Ekonomi
Dina planer för hemmets ekonomi bör du kanske tänka igenom extra noga. Arbete
Du känner dig inte riktigt på samma nivå som dina arbetskamrater idag. När du vill arbeta undan så snackar de istället bara bort dagen. Kärlek
När din partner föreslår något nytt och spännande bör du inte tveka. Kanske väntar en omtumlande upplevelse. Relationer
Du bör tidigt bestämma vilken sida du skall stå på när en dispyt mellan två vänner dyker upp idag. Om du följer ditt samvete blir valet enkelt.


Så nu vet jag vad som väntar mig...

Ovido - Quiz & Flashcards