Direktlänk till inlägg 21 november 2006

Blev inspirerad efter..

Av Myrmamman - 21 november 2006 13:41

Skrivet:   21 november kl. 15:03

..att ha varit på  Marias sida och hälsat på, så här är mitt horoskop för morgondagen

Tur
En mindre penningsumma eller en varuvinst tycks vänta på dig. Hälsa
Passa på att motionera och gör dig samtidigt fri från en gammal ovana du har. Du har osedvanligt mycket energi denna dag. Ekonomi
Dina planer för hemmets ekonomi bör du kanske tänka igenom extra noga. Arbete
Du känner dig inte riktigt på samma nivå som dina arbetskamrater idag. När du vill arbeta undan så snackar de istället bara bort dagen. Kärlek
När din partner föreslår något nytt och spännande bör du inte tveka. Kanske väntar en omtumlande upplevelse. Relationer
Du bör tidigt bestämma vilken sida du skall stå på när en dispyt mellan två vänner dyker upp idag. Om du följer ditt samvete blir valet enkelt.


Så nu vet jag vad som väntar mig...

 
 
Ingen bild

maria65a

18 juli 2007 13:44

Bråk i skolan kanske? ;-)

 
Ingen bild

Lina

18 juli 2007 13:45

Oj oj oj... *skickar över lite pepp* Hoppas att det går bra med skriveriet. Och förhoppningsvis kanske alla pilar pekar uppåt efter helgen ;) *kram*

 
Ingen bild

Myrmamman

18 juli 2007 13:46

Maria: Vi sitter och skriver på vår portfolio så vi träffas inte irl förräns på torsdag... Ska vara bråk om gensvaret då, men det tror jag knappast*ler*

Linis: Jodå, det går bra, flik sex kvar bara. Ser fram emot torsdagen... Kram tillbaks

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myrmamman - 19 april 2008 17:27

Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det.   De två kurserna jag läst är avklarade. En av dem har jag fått G på, den andra vet jag inte riktigt ännu. Den examinationen skulle bli hemskickad sades det, så där får jag vänta lite...

Av Myrmamman - 15 mars 2008 10:00

på bloggen nu. Jag ska kasta mig in i skrivandets värld i ett par månader, och då hinner jag inte med så mycket mer. ...

Av Myrmamman - 10 mars 2008 17:23

Den skola jag gör min praktik på behöver rensa ut lite, så vaktisarna kom upp i lärarrummet med hur många pärmar som helst som vi fick ta. Jag grabbade åt mig nio stycken, som nu pryder sin plats på golvet här hemma.   Håller på att samla på mig mate...

Av Myrmamman - 9 mars 2008 17:56

och kika på en lägenhet som en väninna eventuellt ska köpa(här i Stockholm gäller det att vinna budgivningen först), men J dök upp här precis innan för våldgästning, så jag hann inte med det. Har kikat på hennes blogg nu, och är uppdaterad om vad som...

Av Myrmamman - 8 mars 2008 15:25

kläder åt maken, han fick fyra skjortor och två par byxor. Sen slängde jag in mig på systemet och köpte ett par öl(stout till mig), i kassan fick jag visa legitimation..... Det är nu andra gången jag fått göra det i samma butik, dock inte samma perso...

Ovido - Quiz & Flashcards