Direktlänk till inlägg 25 november 2006

Examinationen avklarad..

Av Myrmamman - 25 november 2006 13:23

Skrivet:   25 november kl. 23:12

..i torsdags. Det gick nog bra får jag hoppas. Lämnade in mitt arbete, och det borde räcka till att få ett G. Annars är det bara att fixa till det som vår grupplärare vill ha, det enda vi kan få på detta moment är G eller IG, så...

Sedan hastade jag hem för att packa inför resan till Tallinn, vi åkte dit och shoppade lite och bara kopplade av. Skönt att komma bort en stund, men dottern saknande mig väldigt mycket fick jag höra. Maken fick frågan: Hur stort hav är mamma på? Hon ska komma hem nuuu!! Sonen hade en mer avslappnad attityd till det hela: Du köper väl present till mej? Du är väl inte där på min födelsedag i år också? Förra året åkte jag på konferens med jobbet över hans födelsedag, och det blev tydligen inte populärt, så i år aktar jag mig noga för att vara borta den dagen han fyller.

Fick lov att fixa kalasinbjudningar innan jag åkte, bokade upp ett event han vill ha på sitt kalas, men den helgen vi tänkte oss var det fullbokat på, så det fick bli en helg tidigare, och då blev det bråttom med inbjudningarna. De kom iväg på torsdagen, så de han ville bjuda fick dem på fredagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myrmamman - 19 april 2008 17:27

Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det.   De två kurserna jag läst är avklarade. En av dem har jag fått G på, den andra vet jag inte riktigt ännu. Den examinationen skulle bli hemskickad sades det, så där får jag vänta lite...

Av Myrmamman - 15 mars 2008 10:00

på bloggen nu. Jag ska kasta mig in i skrivandets värld i ett par månader, och då hinner jag inte med så mycket mer. ...

Av Myrmamman - 10 mars 2008 17:23

Den skola jag gör min praktik på behöver rensa ut lite, så vaktisarna kom upp i lärarrummet med hur många pärmar som helst som vi fick ta. Jag grabbade åt mig nio stycken, som nu pryder sin plats på golvet här hemma.   Håller på att samla på mig mate...

Av Myrmamman - 9 mars 2008 17:56

och kika på en lägenhet som en väninna eventuellt ska köpa(här i Stockholm gäller det att vinna budgivningen först), men J dök upp här precis innan för våldgästning, så jag hann inte med det. Har kikat på hennes blogg nu, och är uppdaterad om vad som...

Av Myrmamman - 8 mars 2008 15:25

kläder åt maken, han fick fyra skjortor och två par byxor. Sen slängde jag in mig på systemet och köpte ett par öl(stout till mig), i kassan fick jag visa legitimation..... Det är nu andra gången jag fått göra det i samma butik, dock inte samma perso...

Ovido - Quiz & Flashcards