Alla inlägg under mars 2007

Av Myrmamman - 6 mars 2007 12:59

Första momentet avklarat..Skrivet:   6 mars kl. 17:42

..och jag fick igen mina inlämningsuppgifter som även var examinationen. Hade hoppats på att fixa ett G iallafall eftersom det är mycket teori och en himlans massa begrepp. Snacka om att jag fick en chock då jag ser att jag fått VG!!! Yippie! Det stärkte mitt självförtroende rejält må jag säga.

Mer om inlämningen och annat får jag ta en annan gång då inte S strular runt och orsakar kaos här hemma...

Av Myrmamman - 3 mars 2007 13:00

Festade lite..Skrivet:   3 mars kl. 11:10

..igår, och hade kanontrevligt.

På morgonen lämnade jag av S på förskolan, tog bussen en hållplats för att lämna F hos A där han skulle vara på dagen, och åkte på en föreläsning om den här herren. Sen bar det av hemåt igen, hämta upp barnen och samtala med maken innan jag åkte in till stan.

En pub var bestämd, och där hade jag kanonkul. För en massa herrans år sedan gick jag en utbildning för att få framföra fordon på räls, och på samma kurs( vi var åtta deltagare) gick det två trevliga pojkar(vi var yngre då..)som var med i går. Så himlans roligt att träffa på dem igen, och uppleva gamla minnen igen. En av killarna och jag hade samma instruktör(vi körde i par), och ojojoj, hur mycket bus gjorde inte vi?*ler*

Många cider och shots blev det för min del, trevligt prat med både Maria, Peter och andra kända och numera icke okända ansikten. Kvällen slutade dock lite surt, nån slyngel behagade norpa Marias mobil!!! Sabla knäppjökar!

Premiärtur i nattbuss hem för mig, 30 min från det att bussen lämnade Centralen klev jag in genom dörren hemma, mycket bra och inga omvägar. Bussen går exakt samma sträcka som linjen på dagen gör. Sånt  gillas.

Ego
Ovido - Quiz & Flashcards