Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Myrmamman - 8 oktober 2007 14:40

mitt i min redovisning. Tur att jag hade satt signalen på tyst så att det bara brummade lite från vibrationen.  

Sms till maken direkt efter jag var klar med en fråga om han fått något samtal, men det hade han inte. F och han hade varit ute i skogen på promenad eftersom F har studiedag idag. 


Nu då vi har rast hann jag ringa till förskolanoch fråga vad de ville.

S är hängig och hade legat i soffan sen lunch, så det skulle vara bra om jag kunde hämta henne.. Jo då, jag är där strax, tar bara ungefär en timme att ta sig kommunalt genom hela stan...


Samtal till maken som ska gå ner och hämta hem henne.  



Av Myrmamman - 8 oktober 2007 11:32

Denna gång ska vi redovisa våra skapelser om grundämnen.

Jag har Jämtlands grundämne syre, och hade stora planer på att göra en syremolekyl, men det sprack, så min skapelse är landskapet i mitten på en stor kartong där jag använt mig av de tre färgerna i jämtlands flagga. Sen har jag skrivit lite fakta och klistrat upp runtomkring. Föga kreativt, men det är något iallafall...


Så.. mot skolan...

Ovido - Quiz & Flashcards