Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Myrmamman - 25 oktober 2007 19:33

från den andra bloggen, så den är numera ett minne blott. Från och med nu huserar jag endast här.

Har till och med lagt in en liten tjusig presentationsbild på mig själv*ler*

Ego
Av Myrmamman - 25 oktober 2007 16:57

Jag har blivit utmanad av både Annelie och Weronica, och nu har jag tid att delge mina sanningar...


Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Mina sanningar:


1) Jag kan vara otroligt långsint, även om jag inte visar det, så kan jag vänta in rätt tillfälle för att "ge igen".


2) Jag är väldigt rädd för djupt vatten, dyker inte, och skulle aldrig sätta min fot i en U-båt.


3) Jag har bott på 19 adresser från det jag föddes till dagens datum. Alla i Stockholm med omnejd.


4) Har lärt mig att inte ha så hetsigt temperament med åren, men det kan brusa upp riktigt snabbt ibland.


5) Jag hatar att ta blodprov eller sprutor.


6) Jag har lärt mig att våga prova nya saker och maträtter.


7) Min familj betyder allt för mig.


Jag väljer att inte utman någon alls.

Ego
Av Myrmamman - 25 oktober 2007 16:47

Ja, svaret på det får jag vänta på ett tag, tentan är gjord, sen om det blir en omtenta eller en komplettering vet jag inte. Nu är det ny kurs som gäller.


Åkte in till Akademibokhandeln på förmiddagen och kollade in de böcker vi ska ha i nästa kurs, passade på att köpa fyra stycken som inte fanns att köpa på varken Bokus eller Adlibris. Lycknis har jag handlat på ett par gånger, och det har fungerat bra, dock har en del böcker varit restnoterade, så denna gång ville jag inte chansa, plus att de hade endast två av de nio böcker som behövs. Då jag kom hem slängde jag in en beställning på de resterande hos Adlibris som blev billigast efter en stunds räknande. Så nu är jag taggad och klar för tisdagen.


Ett nytt block och lite färgpennor blev det också*ler*

Ovido - Quiz & Flashcards