Alla inlägg den 8 mars 2006

Av Myrmamman - 8 mars 2006 22:42

..i världen igen.

Vi fick vårt bredband inkopplat igår, så nu känner jag mig levande igen*asg* Däremot har DN fortfarande inte dykt upp. Den senaste förklaringen är att utdelaren endast hittar till ett husnummer lite lägre än vårat, så då finns inte vårt nr. Hmmm... om jag skulle hitta Stråvägen 18 och har fått i uppgift att på Stråvägen 26 bor det någon jag ska dela ut DN till nog fortsätter jag på vägen och ser om det finns någon 26 längre fram. Logiskt, men inte för vår utdelare, h*n måste vara speciell. Nu har jag tröttnat på att prata med dem på DNs kundtjänst(som absolut inte ska hängas) och vänta på attt någon ansvarig ska höra av sig, så imorgon ringer jag till Pressens morgontjänst direkt och ber att få tala med någon ansvarig där. Jag betalar dyra pengar för min tidning och då ska den banne mig ligga i min brevlåda!!Basta!

Myrmamman har morrat klart för denna gång.

Ovido - Quiz & Flashcards