Alla inlägg den 23 mars 2006

Av Myrmamman - 23 mars 2006 17:33

..av Maria. Hon lassade in sonen sin och drog iväg från den stora staden ut till okända marker. Jag hade mailat vägbeskrivningen och gett henne två alternativ, och till min förtjusning hittade hon utan problem. (Se du kan bara du vill tjejen)

Det blev en trevlig dag, avslappnad och lugn. Jag hade lite kvar att göra på min examinationsuppgift som skulle vara inne idag klockan 16.00 så det blev jag tvungen att göra klart. Under tiden roade hon sig med att läsa lite morgontidning och prata med mig i allmänhet. Jag fixade lite mat åt oss, och den yngre mannen åt faktiskt rätt mycket. Ketchup kan man ha till mycket*ler*

Vi hämtade upp F  i skolan på vägen då de skulle åka hem, och jag gav henne en vägbeskrivning till pendeltåget. F och jag gick till tandläkaren och nu är det besöket avklarat. Nästa år är det dags för S att kila iväg till tandis. När vi befann oss inne hos tandläkaren ringde en kompis till F och ville leka, så innan jag hämtade upp S på dagis svängde jag förbi och lämnade av F. Hämtning sker runt 19.30, så det blir en lugn middag här hemma för oss.

Ovido - Quiz & Flashcards