Alla inlägg den 15 april 2006

Av Myrmamman - 15 april 2006 11:18

Våren kanske..Skrivet:   15 april kl. 11:18

..är på gång nu. Hoppas kan jag ju alltid göra.

Igår piggnade lilla S till på eftermiddagen och ville gå ut och gräva lite i geggan. Jag passade på att samla ihop stora stenar för att kunna använda dem till en rabatt på framsidan, finns de på tomten och är gratis så varför inte använda sig av dem? Sen kom hennes gudfar med familj på besök och deras yngsta dotter(10 år) är S stora idol. Hon vill vara med henne hela tiden och blev jätteledsen då de åkte hem igen.

Imorse gick maken upp med S när hon vaknade och jag låg kvar i sängen, måste ha somnat om snabbt eftersom det hade gått 1,5 timme när jag tittade på klockan igen. S hade somnat på soffan efter 15 minuter sade maken som gjorde rent akvariet tillsammans med F. Hon ligger fortfarande och sover, maken och F är ute på tomten och påtar. F har hittat mer stenar till mig*snäll son*, snön börjar försvinna mer och mer från baksidan och solen skiner.


Ovido - Quiz & Flashcards