Direktlänk till inlägg 2 mars 2006

Jag blir så trött..

Av Myrmamman - 2 mars 2006 10:08

..på allt som inte funkar.

Vi får vårt bredband inkopplat nångång under året får man  hoppas, det skulle ta sju dagar sa de på Telias kundtjänst då vi flyttade telefonen, då sju dagar gått fick jag reda på att de hade problem med att hitta vår adress, så det skulle ta ytterligare sju dagar. Nu ligger de efter med flyttningarna så vi får vänta i fjorton dagar till. Men vi bor inte i ödemarken precis, och telefonen lyckades de få inkopplad...

Sen verkar DN ha lite problem att hitta, tidningen har vi inte fått alls, förklaringarna där är också väldigt varierande, han hittar inte, vi har inget stoppställe(bor vi på landet?), det finns ingen brevlåda(det är den bästa), han blev försenad(har fortfarande inte synts till) med mera. Varje dag vi talar med kundtjänst lovar de att tidningen kommer imorgon. Jaja... Brevbäraren hittar till oss iallafall så vi får posten.

Iövrigt trivs jag jättebra i huset, barnen har det bra och vi kommer sakta men säkert iordning. Bara jag slapp denna feber jag dragits med i två dygn nu.

 
 
Ingen bild

Maria

28 augusti 2007 10:23

Så går det när man lämnar tunnelbanenätet :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myrmamman - 19 april 2008 17:27

Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det.   De två kurserna jag läst är avklarade. En av dem har jag fått G på, den andra vet jag inte riktigt ännu. Den examinationen skulle bli hemskickad sades det, så där får jag vänta lite...

Av Myrmamman - 15 mars 2008 10:00

på bloggen nu. Jag ska kasta mig in i skrivandets värld i ett par månader, och då hinner jag inte med så mycket mer. ...

Av Myrmamman - 10 mars 2008 17:23

Den skola jag gör min praktik på behöver rensa ut lite, så vaktisarna kom upp i lärarrummet med hur många pärmar som helst som vi fick ta. Jag grabbade åt mig nio stycken, som nu pryder sin plats på golvet här hemma.   Håller på att samla på mig mate...

Av Myrmamman - 9 mars 2008 17:56

och kika på en lägenhet som en väninna eventuellt ska köpa(här i Stockholm gäller det att vinna budgivningen först), men J dök upp här precis innan för våldgästning, så jag hann inte med det. Har kikat på hennes blogg nu, och är uppdaterad om vad som...

Av Myrmamman - 8 mars 2008 15:25

kläder åt maken, han fick fyra skjortor och två par byxor. Sen slängde jag in mig på systemet och köpte ett par öl(stout till mig), i kassan fick jag visa legitimation..... Det är nu andra gången jag fått göra det i samma butik, dock inte samma perso...

Ovido - Quiz & Flashcards