Alla inlägg under oktober 2007

Av Myrmamman - 3 oktober 2007 05:04

har jag lyckats få en sammanhängande sömn på 1.5 h. Annars har jag slumrat lite mellan besöken i badrummet med S. Man kan säga att de kommit med en halvtimmes mellanrum. S har varit jätteduktig, hon är ju så rädd då magen arbetar och det bara blr slem. Nu sussar hon i min famn i vardagsrummet, och mamman är jättetrött.

Av Myrmamman - 1 oktober 2007 18:06

tyckte inte alls om den fodrade stövel jag köpt till henne. Den var inte blommig, rosa eller lila*ler*


Nu får hon hålla till godo med denna röd/gul/svarta stövel som jag köpt, och gilla läget. Det kommer säkert behövas ytterligare ett par, och då kan jag kanske tillgodose något av hennes önskemål, men bara kanske. Det beror på vad som finns och vad de kostar.


Sonen har inget att invända mot sitt par, hans kommentar löd: dom är ok mamma.

Ovido - Quiz & Flashcards