Alla inlägg den 16 januari 2006

Av Myrmamman - 16 januari 2006 16:21

..en har börjat.

Imorgon sätter de upp vårt hus. De åkte från fabriken idag, och lyfter första huskroppen nångång på förmiddagen i morgon. Maken kommer vara där och titta lite, jag har tyvärr seminarium på förmiddagen, så efter det åker jag raka vägen och kikar.

Fick en massa saker utförda idag, nöjd och glad. Lämnade barnen runt 8.30, åkte förbi mitt arbete och hade tänkt rösta i fackvalet. Men se det gick inte så bra, de hade bestämt sig för tiden 15-23 idag, och 8-16 imorgon. Det kunde herr kassör upplyst mig om då vi talades vid i torsdags? Jaja, en snabbtur in där imorgon och slänga in min sedel funkar ju*ler*. Sen åkte jag till det ställe jag gjort min praktik, behövde få utlåtandet av handledaren. Det blev jag väldigt nöjd med, nästa anhalt på dagen blev Universitetet. Tentor att hämta ut, samtal med examinatorn och böcker på biblan.

Kom hem igen 14.45 och hann skriva ut det jag tåtat ihop på biblan vid Unt, så jag är i fas med allt.

Här hemma är det en PS2 period just nu, skaffade ett minneskort igår, så nu kan F spara sitt bilspel. Det är väldigt uppskattat, barnen har sin sysselsättning klar just nu. Maken och jag får på sin höjd titta på när de spelar, ja S kan inte riktigt det där ännu, men F lär ut och låter S få ha en egen kontroll.

Ovido - Quiz & Flashcards