Alla inlägg den 27 januari 2006

Av Myrmamman - 27 januari 2006 22:26

..på den VFU samordnare vi har. Nästa måndag (6 feb) börjar vår praktik, och jag vet inte var jag ska göra den. På partnerområdesdagen vi hade första veckan efter juluppehållet skulle vi fått veta det, men samordnaren hade inte alla platser klara då. Vi skulle få ett mail hem rätt omgående. Nu börjar det brinna i knutarna och jag är lite smått irriterad. Mailade samordnaren i måndags, inget svar, mailade den person som har hand om de äldre åldrarna ( den som ansvarar för de yngre har haft personliga händelser i sitt liv som gör att jag inte vill störa just nu), inget svar, så på måndag får jag maila till den som ansvarar för det på min skola och hoppas att det hjälper. Annars funderar jag på att maila alla jag mailat och tala om vad jag anser om detta, sätta kopia till rektor och det högsta hönset på den stadsdelsnämnd jag har praktiken i.

Nu låter jag jättearg, men jag vill inte stå där på fredag eftermiddag och inte veta var jag ska vara veckan efter det och vilka tider som gäller. Det är inte bara jag som ska planera mitt liv, jag har någon annan att ta hänsyn till också.

Annars så har dagen varit rätt ok, S och jag åkte tunnelbana och buss till Rosenlund, efter det tog vi bussen tillbaks över bron och slank upp på arbetet för att skriva på lite papper. F blev upphämtad och sedan tvättstuga. Så rolig har min fredagkväll varit, nu ska bara den rena tvätten sorteras och läggas in, jag dricka upp cidern och sedan gå och sova lite.

Ovido - Quiz & Flashcards