Alla inlägg den 25 januari 2006

Av Myrmamman - 25 januari 2006 21:11

..läsa den boken morgondagens föreläsning handlar om, Lyssnandets pedagogik av Åberg/Lenz-Taguchi. Det blir intressant att lyssna på vad Ann Åberg har att säga.

I övrigt har jag vågat mig på att skriva lite kommentarer i ett par bloggar som jag läser, det är intressanta och tankeväckande bloggar som fått mig att reflektera över mycket. Vet egentligen inte varför jag hållit mig ifrån att skriva tidigare, men det är inte så farligt som jag trodde.

Maria skrev om trafikanter i sin blogg idag, jag kan inte annat än hålla med henne. För er som inte vet, så är jag också anställd på det bolaget som kör kollektivtrafiken här i stan. Tjänstledig sådan, då jag byter inriktning i mitt liv.

Nu har jag idétorka och återgår till Lost.

Ovido - Quiz & Flashcards